گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقیبی قدر خواهد داشت

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقیبی قدر خواهد داشت


جین چنرئیس بخش گوشی های هوشمند لنوو، در Weibo بیان شده است که سال آینده گوشی های موتورولا قدرت پردازشی لازم برای انجام وظایف مربوط به آن را خواهند داشت هوش مصنوعی از آن بهره خواهد برد، که می تواند به این معنی باشد که گوشی تاشو ریزر پلاس 2024 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهد برد.

انتظار می رود که Razer Plus 2024 دارای صفحه نمایش خارجی 3.6 اینچی باشد Razor 40 Ultra برای نگه داشتن صفحه نمایش خارجی برای مشاهده سریع به اندازه کافی مفید است که می توانید گوشی را در تمام روز تا شده نگه دارید و فقط از صفحه نمایش خارجی استفاده کنید.

موتورولا اولین گوشی تاشو با نمایشگر خارجی بود و سپس گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 توانست به چنین ویژگی دست یابد.

Razer Plus 2023 از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 پلاس بهره می برد. اما اگر نسخه بعدی بخواهد تمام وظایف هوش مصنوعی را بدون مشکل انجام دهد، به پردازنده قدرتمندتری مانند اسنپدراگون 8 نسل 3 نیاز دارد.

انتظار می رود موتورولا بیشتر مشخصات فعلی Razer Plus 2023 را برای گوشی تاشو سال آینده حفظ کند که شامل صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 165 هرتز و همچنین 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

اکنون قیمت گوشی Motorola Razr Plus 2023 قیمتی در حدود 1000 دلار در خارج از چین دارد و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و صورتی موجود است.

چن اعلام کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی سفارشی لنوو در تمام گوشی‌های پرچمدار موتورولا، مدل‌های میان‌رده این سری، وجود خواهند داشت. موتو جی و نسخه بعدی ریزر پلاس در سال 2024 خواهد بود.هنوز مشخص نیست هزینه استفاده از هوش مصنوعی و پردازنده جدید چقدر خواهد بود. قیمت گوشی موتورولا تاثیر خواهد گذاشت

موتورولا ممکن است تنها شرکتی نباشد که از سال آینده ویژگی‌های هوش مصنوعی را به گوشی‌های تاشو اضافه می‌کند، زیرا سامسونگ نیز در نظر دارد چنین ویژگی‌هایی را به این سری اضافه کند. گلکسی اس 24 و واردات گوشی های تاشو Galaxy Z Fold و Z Flip 6.