اجرای ویندوز ۱۱ روی مک بوک M3 امکان‌پذیر شد

اجرای ویندوز ۱۱ روی مک بوک M3 امکان‌پذیر شد


از امروز، نسخه‌های 18 و 19 Parallels Desktop می‌توانند آخرین نسخه‌های لوگوی ویندوز 11 را اجرا کنند. یک لپ تاپ اپل به این معناست مک بوک پرو M3 هستند. مایکروسافت اکنون راه حل Parallels را برای اجرای لوگوی ویندوز در ویندوز معرفی کرده است لپ تاپ مک بوک پرو M1 و M2 ارائه کرده اند.

با به روز رسانی امروز، نسخه های 18 و 19 اکنون می توانند ویندوز 11 را در ماشین های مجازی مک بوک پرو M3 اجرا کنند. مک بوک پرو ام 3 پرو و مک بوک پرو M3 Max اپل این دستگاه ها را از نوامبر 2023 (نوامبر و دسامبر 1402) در بازار عرضه کرد.

مایکروسافت در سایت شما نحوه اجرای ویندوز روی لپ‌تاپ‌های اپل توضیح داد: نسخه‌های 18 و 19 دسکتاپ Parallels راه‌حلی مجازی برای اجرای نسخه‌های لوگوی Windows 11 Pro و Enterprise در یک محیط مجازی در پلتفرم محاسباتی Apple M1، M2 و M3 هستند.

نسخه لوگوی ویندوز 11 دارای محدودیت هایی است که بر توانایی شما در استفاده از انواع مختلف سخت افزار، بازی و برنامه تاثیر می گذارد. از جمله آنهایی که به DirectX 12 یا مجموعه‌ای از فناوری‌های چندرسانه‌ای که معمولاً در بازی‌ها و سایر برنامه‌های ویندوز استفاده می‌شوند، متکی هستند.

مقالات مرتبط

لپ تاپ های نسل جدید اپل از برنامه های ARM 32 بیتی موجود در فروشگاه ویندوز پشتیبانی نمی کنند. این برنامه ها برای همه نسخه های لوگوی ویندوز منسوخ شده اند. کاربران همچنین برنامه های لوگوی 64 بیتی را ترجیح می دهند. اما آنها همچنین می توانند برنامه های x64 یا x86 را در مک بوک اپل با استفاده از شبیه ساز اجرا کنند.”