قیمت و عکس واقعی هواوی نوا ۱۲ فاش شد؛ میان‌رده‌ای برای رقابت‌ با بهترین‌ها

قیمت و عکس واقعی هواوی نوا ۱۲ فاش شد؛ میان‌رده‌ای برای رقابت‌ با بهترین‌ها


اطلاعات زیادی در مورد رنگ های مدل Pro وجود ندارد. اما با توجه به تصاویر فاش شده، به نظر می رسد هواوی نوا 12 پرو در رنگ بنفش عرضه خواهد شد و طراحی مشابه مدل اولترا در بخش دوربین خواهد داشت.

با توجه به شایعاتی که تاکنون در مورد مدل های مختلف سری نوا ۱۲ هواوی منتشر شده است، انتظار داریم مدل های ۱۲ پرو و ​​۱۲ اولترا این سری با پردازنده Kirin 9000S و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار شوند.

مقالات مرتبط

تراشه کرین 9000S قبل از سری نوا 12 هواوی، در گوشی ها هواوی میت 60 و میت 60 پرو، عملکرد موفقی از خود نشان داد. بر اساس برخی شایعات دیگر، Huawei Nova 12 Ultra ممکن است از ارتباطات ماهواره ای دو طرفه نیز پشتیبانی کند.

به گزارش خبرچین ایستگاه چت دیجیتال در Weibo، هر دو مدل Nova 12 Pro و 12 Ultra دارای صفحه نمایش OLED خمیده با وضوح 1.5K هستند.

علاوه بر این، این نشت چینی می گوید که تنظیمات دوربین پشتی Nova 12 و 12 Pro از سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو با قابلیت پشتیبانی از زوم اپتیکال 2 برابر تشکیل شده است. علاوه بر این، هر دو گوشی مجهز به دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی هستند.