بازی های خاطره‌انگیز پلی استیشن ۲ را با این نرم‌افزار اجرا کنید!

بازی های خاطره‌انگیز پلی استیشن ۲ را با این نرم‌افزار اجرا کنید!


اگرچه هنوز نسخه پایدار نرم‌افزار PCSX2 منتشر نشده است، اما حدود 1.23 درصد از بازی‌های موجود در آن دارای رتبه عالی هستند. زیرا عملکردی شبیه به کنسول اصلی بی عیب و نقص را برای کاربران ارمغان ارائه می کنند. 97.92 درصد از بازی‌های دیگر نیز قابل اجرا هستند و به کاربران اجازه می‌دهند بازی مورد نظر خود را با کمترین مشکل اجرا کنند.

برخی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن 2، مانند GTA: San Andreas، God of War 2 و Metal Gear Solid 3: Subsistence نیز می‌توانند با حداکثر سازگاری و نرخ فریم چشمگیر و تصاویری خیره‌کننده اجرا شوند.

شبیه ساز مذکور ویژگی های مختلفی را برای ارمغان به ارمغان می آورد. از جمله وضوح و مقیاس بندی سفارشی، بهبودهای بازی را ذخیره کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید، فوراً هر قسمت از بازی را پس از خروج از سر بگیرید و با استفاده از ابزار ویژه، سیستم پچ برای تجربه بازی روان تر و ضبط کننده داخلی بدون ضرر، به آن بازگردید.

در هر صورت نرم افزار PCSX2 برای کسانی است که می خواهند خاطرات دوران کودکی خود را زنده کنند و برای تازه واردانی که می خواهند دنیای انقلابی را کشف کنند. کنسول بازی پلی استیشن 2، می تواند یک تجربه خوشایند را برای آرماگان به ارمغان بیاورد.