سبک‌ترین گوشی تاشدنی دنیا در راه است

سبک‌ترین گوشی تاشدنی دنیا در راه است


سازندگان چینی گوشی های هوشمند در حال توسعه گوشی های تاشو سبک تری هستند. حالا گوشی Honor Magic V2 با وزن 231 گرم، عنوان سبک ترین گوشی هوشمند تاشو در بازار چین را به خود اختصاص داده است.

باور این است که تلفن vivo X Fold 3 که در سه ماهه اول سال 2024 عرضه می شود، عنوان سبک ترین گوشی تاشو را به خود اختصاص خواهد داد.

ویوو به زودی از سه دستگاه جدید خود یعنی Vivo X100s، تبلت Vivo Pad 3 و Vivo X Fold 3 رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود Xfold 3 به تراشه Snapdragon 8 نسل 2 و Xfold 3 Pro به پردازنده Snapdragon 8 نسل 3 مجهز شود.

به خاطر اینکه پست اخیر در ایستگاه چت دیجیتالضخامت دستگاه تاشو جدید Vivo در حالت باز 5 میلی متر و در حالت بسته 10.5 میلی متر است.

Digital Chat Station قبلا ادعا کرده بود که Vivo X Fold 3 دستگاهی باریک و سبک خواهد بود و پست منتشر شده همچنین نشان می دهد که وزن این گوشی تاشو بین 220 تا 229 گرم خواهد بود. همه شواهد نشان می‌دهد که X-fold 3 می‌تواند در این فهرست قرار بگیرد بهترین گوشی های تاشو بودن

با توجه به افشای اطلاعات اخیر، انتظار می‌رود که Vivo X Fold 3 برخلاف مدل Pro بدون دوربین تله‌فوتو پریسکوپ، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و شارژ بی‌سیم عرضه شود.

انتظار می رود که قیمت گوشی X Fold 3 پایین تر از رقبا است، اما همچنان، تا زمانی که دستگاه های تاشو وارد لیست شوند بهترین گوشی مقرون به صرفه ما فاصله بسیار زیادی داریم.