مهندسان اپل برای نجات کسب‌و‌کار ۱۷ میلیارد دلاری اپل واچ دست‌به‌کار شدند

مهندسان اپل برای نجات کسب‌و‌کار ۱۷ میلیارد دلاری اپل واچ دست‌به‌کار شدند


اپل شب گذشته از فروش دو ساعت هوشمند خبر داد اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به طور موقت در بازار ایالات متحده متوقف می شود.

فروش را متوقف کنید ساعت هوشمند اپل نتیجه شکایت ماسیمو از مدیریت جو کیانی (متولد شیراز) و توسط کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا (ITC) محکوم شده است. طبق این تصمیم پس از چند روز ساعت هوشمند بخر سری 9 و اولترا 2 در آمریکا غیرممکن خواهند بود.

آژانس خبری بلومبرگ یک گزارش انحصاری می گوید که مهندسان اپل دست به کار شده اند و می خواهند با اجرای یک تغییر نرم افزاری در قابلیت نظارت بر اکسیژن خون (SpO2) مشکل را حل کنند. ماسیمو می گوید اپل با افزودن ویژگی مورد بحث به اپل واچ، پتنت های این شرکت را نقض کرده است.

ظاهرا ایده اپل این است که نحوه عملکرد عملکرد SpO2 را تغییر دهد تا فناوری ثبت شده توسط Massimo دیگر در اپل واچ وجود نداشته باشد.

توقف فروش اپل واچ هنوز اجرایی نشده است و این شرکت تا 25 دسامبر فرصت دارد. جو بایدن تا آن روز، رئیس جمهور ایالات متحده می توانست دستور ITC را وتو کند و فروش اپل واچ را متوقف کند، اما این بعید به نظر می رسد.

مقالات مرتبط

ماسیمو می‌گوید که به‌روزرسانی نرم‌افزاری تفاوت‌ها را برطرف نمی‌کند، زیرا آنچه اپل در ساعت‌های پیشرفته جدید خود قرار داده است یک مشکل سخت‌افزاری است. این شرکت می گوید “سخت افزار باید تغییر کند”.

بلومبرگ می‌گوید اپل همچنین به فکر اصلاح سخت‌افزار اپل واچ است. اما این زمان می برد و قطعا به کسب و کار 17 میلیارد دلاری اپل واچ لطمه می زند. به گفته یک منبع آگاه، حذف سخت افزار SpO2 از اپل واچ و راه اندازی مجدد آن ممکن است سه ماه طول بکشد.