اولین مشخصات از گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا فاش شد

اولین مشخصات از گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا فاش شد


تاکنون شاهد افشای اطلاعات مختلفی از این سریال بوده ایم گلکسی اس 24 سامسونگ، ما از عرضه ماه آینده جلوتر بودیم. اکنون، یک فاش شده ادعاهای جالبی را در مورد مشخصات دوربین پرچمداران آینده سامسونگ مطرح کرده است.

یکی از افشاگران از طریق پست در شبکه اجتماعی X نقشه راه مدل های فوق العاده آینده دوربین گوشی سامسونگ منتشر شده است، که حتی شامل اطلاعاتی در مورد Galaxy S26 Ultra است.

این اطلاعات ادعا می کند که گلکسی اس 24 اولترا این گوشی با دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. البته فاکتور زوم این دوربین که در ماه های اخیر مورد بحث قرار گرفته، مشخص نیست. رندرها و گزارش های اخیر حاکی از آن است که گوشی احتمالاً زوم 3 یا 5 برابری خواهد داشت.

در مورد گلکسی اس 25 اولترا، فاش کننده ادعا می کند که دارای یک دوربین تله فوتو با “قابلیت های متغیر” خواهد بود که احتمالا به این معنی است که دوربین تله فوتو زوم متغیری خواهد داشت.

اگر این ادعا درست باشد، سامسونگ اولین شرکتی نیست که این ویژگی را در گوشی های خود ارائه می دهد گوشی سونی Xperia چندین سال است که دارای دوربین‌های تله‌فوتوی متغیر است که از 3.5x تا 5.2x متغیر است، اما دوربین تله‌فوتوی متغیر سامسونگ احتمالاً می‌تواند محدوده زوم بیشتری را پوشش دهد.

در این فاش شده اشاره شده است که گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین اصلی بهبود یافته و دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین فوق عریض احتمالاً با لرزشگیر اپتیکال قادر به ضبط 8K خواهد بود.

شایعه شده است که گلکسی اس 26 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهبود یافته استفاده می کند. همچنین اندازه سنسور آن 1.10/1 اینچ و دارای 0.7 میکرون پیکسل است. برای مقایسه، Galaxy S23 Ultra این دوربین از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1.3 اینچی و پیکسل های 0.6 میکرون استفاده می کند.

در هر صورت به استثنای سری گلکسی اس 24، زمان زیادی تا معرفی رسمی پرچمداران بعدی سامسونگ داریم و نمی توان این اطلاعات را نهایی دانست. سامسونگ در حال حاضر در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های سری گلکسی اس 24 در 27 دسامبر است و انتظار می رود. قیمت گوشی و اطلاعات کامل آنها به طور همزمان منتشر شود.