لپ‌تاپ‌های لنوو با ابزاری «جادویی» به چاقو سوئیسی تبدیل می‌شوند!

لپ‌تاپ‌های لنوو با ابزاری «جادویی» به چاقو سوئیسی تبدیل می‌شوند!


لنوو یکی از شرکت هایی است که همواره سعی می کند با ایده های جدید ویژگی های بیشتری را برای محصولات الکترونیکی تعریف کند تا علاوه بر ایجاد نیاز برای کاربران، آنها را به دستگاه های حرفه ای تبدیل کند.

این شرکت معروف چینی در نمایشگاه CES 2024 نیز دست به ابتکار هیجان انگیزی زد و استاندارد جدیدی را برای برخی از لپ تاپ های خود تعریف کرد که به کمک آن می توان لوازم جانبی مختلف را با سهولت بیشتری به دستگاه متصل کرد. سال گذشته شاهد اولین نمونه های این لوازم جانبی بودیم و اکنون لنوو قصد دارد تنوع آنها را افزایش دهد.

چند مدل جدید لپ تاپ لنوو از جمله ThinkBook 13X و ThinkBook 16P، آنها به کانکتورهای جدیدی در بالای درب لپ تاپ و محل قرارگیری وب کم مجهز شده اند که امکان استفاده از لوازم جانبی انحصاری لنوو را برای این درگاه به اصطلاح Magic Bay فراهم می کند. این لوازم جانبی جدید به بالای لپ‌تاپ متصل می‌شوند و با استفاده از اتصالات مغناطیسی مشابه آنچه در بسیاری از تبلت‌ها دیده‌ایم، روی صفحه نمایش می‌گیرند.

وب کم خارجی لنوو به لپ تاپ متصل است

حالا لنوو یک وسیله جانبی جدید سازگار با این پورت معرفی کرده است که یک وب کم خارجی به نام Magic Bay Studio است. این وب کم دارای رزولوشن 4K با میدان دید 90 درجه است و از پردازش HDR نیز پشتیبانی می کند و به نوعی کاستی های وب کم های داخلی لپ تاپ را برای کاربرانی که نیاز به وب کم با کیفیت بالاتری دارند برطرف می کند.

وب کم لنوو همچنین دارای دو بلندگوی 2 واتی برای تقویت صدا است. زوم دیجیتال چهار برابر، فوکوس و قابلیت تنظیم خودکار نوردهی و تعادل رنگ سفید از دیگر ویژگی های این وب کم است، اما در کمال تعجب این دستگاه میکروفون داخلی ندارد.

در حال حاضر این وب کم تنها لوازم جانبی جدید از خانواده مجیک بای است که سازنده قول عرضه آن را در بازار داده است.

برخی از محصولات دیگر به صورت آزمایشی نمایش داده شدند، اما عرضه نهایی آنها مشخص نیست، مانند یک میکروفون جهت دار حرفه ای، یک کارت خوان و یک SSD خارجی، یک خوشبو کننده، یک فن خنک کننده و یک مانیتور خارجی که امکان استفاده از ثانویه را فراهم می کند. فضا با استفاده از این نمایشگر دوم

قیمت وب کم قیمت لنوو 200 دلار است و در ماه آوریل به فروش می رسد.