سامسونگ نام تجاری Ironflex را ثبت کرد؛ تاشدنی‌ها متحول می‌شوند؟

سامسونگ نام تجاری Ironflex را ثبت کرد؛ تاشدنی‌ها متحول می‌شوند؟


سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد بزرگ Galaxy Unpacked برای سری جدید است گلکسی اس 24 متمرکز خواهد شد. اگر تقریبا بهترین گوشی های تاشو تازه وارد این شرکت، شما هیجان زده اید، فعلا باید منتظر عرضه Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 باشید.

در حال حاضر، سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد دستگاه های تاشو جدید خود منتشر نکرده است. اما اخیراً یک علامت تجاری به نام Ironflex در دفتر مالکیت معنوی کره به ثبت رسانده است که به پیشرفت های جدید در تلفن های تاشو اشاره دارد.

Ironflex که به تلفن‌های تاشو و نمایشگرهای OLED تاشو اشاره دارد، تمرکز سامسونگ بر فناوری نمایشگر دستگاه‌های سری گلکسی Z آینده را نشان می‌دهد.

هنوز کاملاً مشخص نیست که Ironflex دقیقاً به چه معناست. زیرا نگرانی در مورد خم شدن صفحه نمایش و استحکام لولا در درازمدت، افراد را برای خرید مدل های تاشو مردد می کند. گوشی سامسونگ اگر این کار را انجام دهند، به احتمال زیاد این کار صرفاً با قوی‌تر و بادوام‌تر کردن تلفن‌ها انجام می‌شود.

Ironflex می تواند به معنای طراحی جدید لولا، استفاده از مواد قوی تر برای صفحه نمایش یا موارد مشابه باشد. صرف نظر از جزئیات، فقط می توانیم امیدوار باشیم که سامسونگ بهبود دوام را در دستگاه های تاشو بعدی خود در اولویت قرار دهد.

با توجه به اینکه سامسونگ مدام در حال افزایش اندازه صفحه نمایش گوشی های تاشو خود است، احتمالا گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 نیز نمایشگرهای بزرگ تری خواهند داشت. به عنوان مثال، انتظار می‌رود که گوشی جدید تاشو دارای صفحه نمایش 3.9 اینچی باشد که نسبت به صفحه نمایش 3.4 اینچی کمتر است. Samsung Galaxy Z Flip 5 او بزرگتر است.

مقاله مرتبط

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی نازک‌تر کردن گوشی‌های تاشو جدید خود است، که با توجه به اینکه سامسونگ دیسپلی قبل از گشایش CES 2024 طیف وسیعی از نمایشگرهای تاشو را عرضه خواهد کرد، بسیار محتمل است.

علاوه بر موارد ذکر شده، شایعاتی نیز مبنی بر بهره مندی گلکسی زد فلیپ 6 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به گوش می رسد. اگر شایعات و اخبار ذکر شده در حوزه دستگاه های تاشو سامسونگ صحت داشته باشد، شاهد تحول بزرگی در دنیای دستگاه های تاشو خواهیم بود.