آی‌مسیج در اندروید؛ نرم‌افزار Beeper Mini بازگشت و رایگان شد

آی‌مسیج در اندروید؛ نرم‌افزار Beeper Mini بازگشت و رایگان شد


نبرد برای افزودن iMessage به گوشی‌های اندرویدی همچنان ادامه دارد، اگرچه اپل موضع مستقیمی علیه نرم‌افزار جدید Beeper Mini اتخاذ کرده و یکی از ویژگی‌های کلیدی آن را حذف کرده است.

پس از توقف کار Beeper Mini، این نرم افزار اکنون دوباره در دسترس است و به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام های فوری را می دهد. بیپر می گوید اعضای تیم او شبانه روز برای بازگرداندن دسترسی به iMessage کار کرده اند.

پس از تلاش بسیار، بیپر سرانجام موفق شد راه حل جدیدی پیدا کند. با این حال، راه حل جدید به جذابیت راه حل قبلی نیست.

بیپر مینی از این پس قابلیت ثبت شماره تلفن همراه را ندارد و برای استفاده از آن باید وارد حساب کاربری خود شوید. شناسه اپل وارد شوید (قبل از اینکه اپل Beeper Mini را غیرفعال کند، نیازی به ورود به Apple ID خود ندارید).

بوق دم در بیانیه مطبوعاتی می گوید کاربران Beeper Mini فقط می توانند از ایمیل برای دسترسی به iMessage استفاده کنند. این شرکت در تلاش است تا مشکل ثبت نشدن شماره همراه را برطرف کند.

Beeper Mini قرار بود 2 دلار در ماه هزینه داشته باشد. اما تغییرات جدید باعث شد Beeper تصمیم بگیرد که این برنامه را موقتا رایگان کند. در بخشی از این پیام آمده است: به محض تثبیت وضعیت، فعالسازی مجدد سرویس اشتراک را بررسی خواهیم کرد.

مدیران بیپر می گویند که علیرغم ادعاهای اپل، پیام های ارسال شده از طریق Beeper Mini رمزگذاری شده اند. وقتی اپل صدای مینی بیپ را غیرفعال کرد، گفت که برای محافظت از کاربران است گوشی آیفون خوب.