گوشی‌های تاشدنی به سرویس تعمیر در خانه سامسونگ اضافه شدند

گوشی‌های تاشدنی به سرویس تعمیر در خانه سامسونگ اضافه شدند


صاحبان گوشی گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 اکنون می توانند این محصولات را از طریق سرویس تعمیرات خانگی سامسونگ تعمیر کنند. سرویس مذکور در حال گسترش است تا محصولات بیشتری از غول فناوری کره جنوبی از جمله تاشوهای این برند با همکاری iFixit تحت پوشش قرار گیرند.

سامسونگ می گوید در این ماه 7 محصول دیگر از جمله سری گلکسی اس 23 و سریال گلکسی تب اس 9 و سریال Galaxy Book 2 Pro به لیست دستگاه های واجد شرایط برای خدمات تعمیر خانگی اضافه می شوند. با این سرویس ها قسمت های اصلی به همراه راهنمای گام به گام در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند کارهایی مانند تعویض صفحه نمایش یا باتری را انجام دهند.

هزینه کیت های بهبود خانه گوشی سامسونگ با توجه به مدل آنها و به عنوان مثال مجموعه نمایشگر و باتری متفاوت است Galaxy S22 Ultra هزینه آن برای کاربران 240 دلار است.

سرویس تعمیرات خانه سامسونگ که اولین بار در سال گذشته در ایالات متحده راه اندازی شد، در 30 کشور دیگر در اروپا نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. سامسونگ می گوید گسترش دامنه محصولات تحت پوشش این خدمات در راستای استراتژی کلی این برند برای کاهش زباله های الکترونیکی است.