استارتاپی فرانسوی می‌خواهد مردم از «پوزه‌بند» استفاده کنند [تماشا کنید]

استارتاپی فرانسوی می‌خواهد مردم از «پوزه‌بند» استفاده کنند [تماشا کنید]


CES همیشه نمایشگاهی برای نمایش گجت های عجیب و غریب بوده است و CES 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست. نمونه آخر ویجتی را نشان می دهد که طراحی پوزه مانند دارد اما بسیار مفید به نظر می رسد.

استارت آپ فرانسوی Skyted که توسط یکی از مدیران ارشد سابق ایرباس تاسیس شد بیانیه مطبوعاتی دو ماسک جدید به نام‌های Mobility Privacy Mask و Hybrid Silent Mask معرفی کرد. این دو ماسک برای “جذب فرکانس های صدا” در محیط های پر سر و صدا مانند قطار و تاکسی طراحی شده اند.

مدیرعامل Skyted می گوید راه حل جدید این استارت آپ برای کسانی است که مکررا سفر می کنند و گاهی اوقات نیاز به شرکت در جلسات آنلاین در محیط های شلوغ مانند مترو دارند: «مهم نیست مکان شما چقدر شلوغ یا عمومی باشد، زیرا می توانید در آن صحبت کنید. سکوت کامل ، مطمئن شوید که هیچ کس در نزدیکی مکالمه را نمی شنود.”

ماسک جدید Skyted طراحی چندان جذابی ندارد و در نگاه اول بیشتر شبیه پوزه به نظر می رسد. این سبک طراحی این محصول را سوژه میم های شبکه های اجتماعی کرده است. البته ساخت ماسک هایی با طراحی عجیب بی سابقه نیست و سال گذشته ماسک Dyson Zone سر و صدای زیادی به پا کرد.