گلکسی S24 اولترا ویرایش ویدیوها را با هوش مصنوعی ممکن می‌کند

گلکسی S24 اولترا ویرایش ویدیوها را با هوش مصنوعی ممکن می‌کند


سامسونگ در مورد ویژگی ها هوش مصنوعی یک سری را متمرکز کرده است گلکسی اس 24 آن را به گزینه ای بسیار جذاب برای خریداران تبدیل می کند. پردازش هوش مصنوعی و نمایندگی AI تولیدی در Dell گوشی سامسونگ می تواند ویژگی های جذابی را در اختیار کاربران قرار دهد.

به‌روزرسانی نرم‌افزار One UI 6.1 غول فناوری کره‌جنوبی انتظار می‌رود بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

گفته می شود One UI 6.1 ابتدا در سری گلکسی S24 در دسترس خواهد بود، زیرا این گوشی ها سخت افزار لازم را برای انجام هرچه بهتر عملکردهای هوش مصنوعی دارند. با توجه به انتشار نام بنت بونر در X (توئیتر سابق)، چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی با One UI 6.1 وارد خواهند شد که دو مورد از آنها ضبط و ویرایش ویدیو را در تلفن های سامسونگ بهبود می بخشد.

به گفته Bonner، سری گلکسی S24 می‌تواند ویدیوهایی با هوش مصنوعی را مدیریت کند. ما هنوز نمی دانیم که آیا این فرآیند روی خود دستگاه انجام می شود یا در فضای ابری. از آنجایی که چنین ویژگی در پیکسل 8 پرو به پردازش ابری متکی است. با این حال انتظار داریم که ویژگی ذکر شده باعث بهبود کیفیت فیلم های ضبط شده در نور کم نیز شود و از طرفی نویز را از ویدیوها حذف کند.