چند دستگاه را می‌توان با Find My اپل ردیابی کرد؟

چند دستگاه را می‌توان با Find My اپل ردیابی کرد؟


اپل با به روز رسانی بخش پشتیبانی وب سایت رسمی خود اعلام کرده است که اکنون این امکان وجود دارد حداکثر 32 مورد به نرم افزار Find My گوشی آیفون و تبلت آیپد اضافه. پیش از این، اپل حداکثر تعداد موارد Find My را به 16 محدود می کرد.

در بخشی از صفحه پشتیبانی در سایت اپل آمده است: «اکنون می توانید تا 32 مورد را به Find My اضافه کنید. علاوه بر AirTag و سایر لوازم جانبی Find My Network در برگه Items، AirPods Max به عنوان یک آیتم، AirPods و ایرپاد پرو نسل اول به عنوان دو عنصر و ایرپاد پرو نسل دوم سه مورد به حساب می آید.»

دلیل شمارش نسل دوم AirPods Pro به عنوان سه مورد این است که اپل هر یک از هدفون ها و کیس را به طور جداگانه از طریق شبکه Find My قرار می دهد.

مقالات مرتبط

ظاهرا اپل پس از عرضه سیستم عامل iOS 16 و iPadOS 16 محدودیت Find My را تغییر داده است، اما تاکنون چنین چیزی اعلام نشده است.

علاوه بر محصولاتی مانند Airtag و AirPods، یک سری لوازم جانبی مانند کیف پول Magsafe و طیف وسیعی از مدل ها هدفون را می زند این موارد در Find My در نظر گرفته می شوند. هنگامی که هر مورد به Find My اضافه می شود، کاربر می تواند مکان آن را از طریق iPhone، iPad یا ردیابی کند مک بوک برای نظارت