گوگل صدها نفر از اعضای تیم فروش را اخراج کرد

گوگل صدها نفر از اعضای تیم فروش را اخراج کرد


گوگل اکنون تیم فروش تبلیغات خود را پس از اخراج حدود هزار کارمند در هفته گذشته کاهش می دهد. کریس پاپاسیک سخنگوی گوگل در پاسخ به لبه این شرکت تأیید کرده است که برخی از تیم فروش خود را به عنوان بخشی از یک پروژه کاهش هزینه کاهش می دهد.

پاپاس به The Verge گفت: «هر سال ما یک فرآیند دقیق را برای ایجاد بهترین تیم برای خدمت به مشتریان تبلیغاتی خود طی می کنیم. ما مشتریان را با تیم‌های اختصاصی و کانال‌های فروش مناسب ارتباط می‌دهیم تا نیازهای خدماتی آنها را برآورده کنیم. “به عنوان بخشی از این تغییر، چند صد نقش در سراسر جهان حذف می شود و کارمندان می توانند برای موقعیت های دیگر در گوگل درخواست دهند.”

الکس هیث او در گزارشی در The Verge نوشت که اخراج هفته گذشته پایان کار نخواهد بود و افزود که “گروه فروش تبلیغات گوگل با حدود 30000 نفر هدف بعدی است.”

مقالات مرتبط

گوگل در حال حاضر تعداد کارمندان خود را در چندین بخش از شرکت خود کاهش داده است. اخراج کارکنانی که روی محصولات کار می کنند گوشی گوگل پیکسل، ساعت هوشمند Fitbit و روتر Nest کار کرد و این نیز بر تیم های مهندسی و دستیار Google تأثیر گذاشت.

گوگل هنوز تعداد اخراج ها را در سال جاری اعلام نکرده است. اما با توجه به اخراج های هفته گذشته و اکنون، آن تعدیل نیرو قطعا به بیش از هزار نفر رسیده است.