لوگو جدید بلواسکای رونمایی شد: پروانه آبی

لوگو جدید بلواسکای رونمایی شد: پروانه آبی


Bluesky، که ما آن را به عنوان یک جایگزین غیرمتمرکز برای توییتر می شناسیم، فقط با دعوت در دسترس است. اما با توجه به پست وبلاگ جی گرابرمدیر عامل این پلتفرم، اکنون برای دیدن پست های شبکه اجتماعی مذکور نیازی به ورود به سیستم ندارید. در واقع بدون نیاز به ثبت نام می توانید پست های آسمان آبی را از طریق نسخه وب و اپلیکیشن آن مشاهده کنید.

کاربران BlueSky می توانند از طریق تنظیمات پست های خود را از دید افراد غیرعضو مخفی کنند، اما پلتفرم مذکور می گوید ممکن است سایر برنامه ها چنین درخواستی را نپذیرند و بنابراین تغییر گزینه مذکور اکانت افراد را در حالت خصوصی قرار نمی دهد.

Bluesky در بیانیه ای اعلام کرد: پلت فرم ما یک شبکه اجتماعی باز و عمومی است. «تنظیمات حریم خصوصی برای پست‌ها محتوای آن‌ها را فقط به برنامه و وب‌سایت رسمی BlueSky محدود می‌کند و سایر برنامه‌ها ممکن است این را پشتیبانی نکنند.»

شایان ذکر است که انتشارات Bluesky قبلاً از طریق ابزارهای توسعه دهنده در دسترس بودند.

تغییر دیگر Bluesky لوگوی جدید پروانه است. در پست وبلاگ مدیرعامل این شرکت آمده است: «لوگوی اپلیکیشن قبلاً آسمان آبی همراه با ابر بود، اما ما متوجه شده‌ایم که مردم به طور طبیعی از ایموجی پروانه برای اشاره به آسمان آبی استفاده می‌کنند». پروانه در واقع نمادی از ماموریت ما برای تبدیل رسانه های اجتماعی به چیزی جدید است.”