بیکسبی در کنار گلکسی AI به حیاتش ادامه می‌دهد

بیکسبی در کنار گلکسی AI به حیاتش ادامه می‌دهد


سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy AI استفاده از Bixby، دستیار صوتی سابق را متوقف خواهد کرد گوشی سامسونگ این ابزار در کنار دستیار نیز نخواهد بود هوش مصنوعی جدید به وجود خود ادامه خواهد داد.

این غول فناوری کره ای امروز در رویداد Galaxy Unpacked خود از Galaxy AI به طور کامل رونمایی کرد و آن را دروازه ورود به عصر تلفن های هوش مصنوعی نامید.

دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ که توسط Google Cloud و مدل زبانی Jamnai Pro ارائه می‌شود، باید اپلیکیشن‌های مختلفی از پاسخ دادن به سوالات گرفته تا ویرایش تصویر، خلاصه‌سازی متن و خلاقیت نامحدود را در اختیار کاربران قرار دهد. گلکسی اس 24 فراهم کند.

اکنون که Galaxy AI وارد شده است، نقش بیکسبی کاملاً کمرنگ شده است و احتمالاً بهتر است آن را در این مرحله رها کنیم، اما سامسونگ از انجام آن سرباز می زند.

وقتی در کنفرانس مطبوعاتی درباره آینده بیکسبی سوال شد، سامسونگ گفت که بیکسبی هنوز فعال است و با Galaxy AI همزیستی خواهد داشت و حتی به تکامل خود ادامه خواهد داد.

سامسونگ می گوید بیکسبی را می توان به عنوان بخشی از دستیار هوش مصنوعی جدید دید. کره ای ها همچنین در CES اعلام کردند که هوش مصنوعی نقش اصلی را در همکاری بین SmartThings و Bixby ایفا خواهد کرد. به عنوان مثال، Bixby اکنون می تواند به طور خودکار دستورات را بر اساس موقعیت مکانی کاربر و فعالیت هایی که انجام می دهد به دستگاه های مناسب تر هدایت کند.