اپل با اولین ویدئوی تبلیغاتی ویژن پرو، یاد و خاطره آیفون ۲۰۰۷ را زنده کرد [تماشا کنید]

اپل با اولین ویدئوی تبلیغاتی ویژن پرو، یاد و خاطره آیفون ۲۰۰۷ را زنده کرد [تماشا کنید]


در حالی که دوستداران فناوری منتظر زمان انتشار رسمی هستند هدفون اپل ویژن پرو دست در برابر پا نمی شناسند. این غول فناوری تبلیغ جدیدی برای این هدفون «انقلابی» منتشر کرده است.

این تبلیغ که با ضرب آهنگ سریع خود به اولین تبلیغ آیفون منتشر شده در سال 2007 ادای احترام می کند، پر از شخصیت هایی است که در طول سال ها در فیلم ها و سریال های تلویزیونی از هدفون های مختلف با طرح های مختلف استفاده می کنند.

ترکیب جدید این بومی کوپرتینویی شامل شخصیت هایی از «من لعنت شده»، «جنگ ستارگان»، «بازگشت به آینده»، «باب اسفنجی شلوار مربعی» و «مرد آهنی» است. موسیقی استفاده شده آهنگ Uncontrollable Urge از Devo است.

در هر یک از صحنه های کلیپ مورد بحث، شخصیتی دیده می شود که نوعی ماسک یا هدست روی صورت خود می گذارد. این کلیپ با مردی که هدست اپل ویژن پرو به سر دارد به پایان می رسد و سپس اپل می گوید: «آماده شو».

اولین تبلیغ برای گوشی آیفون در سال 2007، از رویکرد مشابهی استفاده شد که شامل کلیپ های محبوب برنامه های تلویزیونی و فیلم های شخصی در حال پاسخ دادن به تلفن بود. آن زمان تبلیغ اپل مصادف با اسکار بود، حالا تبلیغ ویژن پرو با گلدن گلوب.

پیش‌سفارش‌های Vision Pro از جمعه، 19 ژانویه یا 29 دسامبر، ساعت 17:00 به وقت محلی آغاز می‌شود. Vision Pro از جمعه 2 یا 13 فوریه در تمام فروشگاه های اپل در ایالات متحده و همچنین فروشگاه آنلاین این شرکت در دسترس خواهد بود. قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو 3500 دلار است.