۱۵۰۰ پهپاد در آسمان؛ رکورد گینس شکسته شد [تماشا کنید]

۱۵۰۰ پهپاد در آسمان؛ رکورد گینس شکسته شد [تماشا کنید]


این رویداد 10 دقیقه ای جمعیت بیش از 2000 نفر را با نمایش های هوایی الهام گرفته از نمادهای کریسمس خیره کرد و نام خود را به خود اختصاص داد. عناصر آسمانیبرگزارکننده نمایش، هم برای بزرگترین نمایش هوایی یک شخصیت خیالی (شخصیت فندق شکن) و هم برای بزرگترین تصویر هوایی ایجاد شده با هواپیماهای بدون سرنشین (یک درخت کریسمس غول پیکر 213 متری)، وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس شوید.

برای ایجاد این تصاویر چشم نواز، تیمی متشکل از 40 نفر پهپادهای مجهز به LED را برنامه ریزی کردند تا در جهت خاصی پرواز کنند. یک پهپاد مجهز به دوربین تلاش کرده است تا جایی که ممکن است عظمت آن را با نماهایی از دور و نزدیک به تصویر بکشد:

پرستون واردخلبان ارشد Sky Elements گفت: شکستن دو رکورد جهانی گینس دوباره در زادگاهم شگفت انگیز بود. هیچ چیز بهتر از آوردن روحیه تعطیلات به خانواده ها نیست و من فکر می کنم این نمایش این کار را انجام می دهد.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، نمایش های هوایی هواپیماهای بدون سرنشین نیز روز به روز محبوب تر می شوند. با این حال، همیشه همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. زیرا سال گذشته در نمایشگاه پهپاد یک شرکت دیگر، 50 پهپاد از 500 پهپاد به دلیل نقص GPS سقوط کردند.

علت تصادفی بودن تعداد پهپادها در این مراسم این بود که یکی از آن 1500 دستگاه با مشکل مواجه شد و بلند نشد. با این حال، نمایش نور پهپاد جایگزین بسیار خوب و بدون آلودگی برای آتش بازی های سنتی است.