هوش مصنوعی اپل در iOS 18 پولی خواهد بود؟

هوش مصنوعی اپل در iOS 18 پولی خواهد بود؟


بر اساس یک پست توسط شبکه اجتماعی کره ای Naverاپل در حال آماده شدن برای پیش نمایش نسخه جدید سیری با هوش مصنوعی و طیف گسترده ای از ویژگی های جدید در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2024.

ظاهرا اپل موفق شده است از مدل مبتنی بر Ajax استفاده کند که مارک آلمانی بلومبرگ برای اولین بار در ژوئیه 2023 (ژوئیه 1402) به آن اشاره کرد تا در ادغام این هوش مصنوعی مولد در سیری پیشرفت کند.

نسخه جدید سیری از ویژگی هایی مانند مکالمه طبیعی و افزایش شخصی سازی کاربر بهره می برد. اعتقاد بر این است که ویژگی‌های جدید در همه دستگاه‌ها در دسترس هستند، که نشان می‌دهد نسخه جدید سیری اطلاعات مکالمه را از یک دستگاه به دستگاه دیگر ذخیره می‌کند.

شایعه شده است که دستیار صوتی جدید دارای یک سرویس اشتراک گذاری اختصاصی است که احتمالاً مربوط به ایجاد میانبرهای مبتنی بر سیری است که قبلاً شایعه شده بود که ویژگی iOS 18 است.

به نظر می رسد اپل در حال کار بر روی سیستم هایی در نسخه جدید سیری است تا بتواند آن را از طریق API به برنامه های مختلف متصل کند.

ادامه مطلب

در نهایت، این امکان وجود دارد که برخی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل خدمات متفاوتی را بر اساس وضعیت اشتراک کاربر ارائه دهند، اما مشخص نیست که چگونه این امر اجرا می‌شود.

پیش‌بینی اخیر Deepwater همچنین ادعا کرد که اپل امسال هوش مصنوعی را به سیری خواهد آورد.

حساب کاربری yeux1122، منبع اصلی شایعه جدید، سابقه خوبی در پیش بینی درست برنامه های اپل دارد. به عنوان مثال، در مارس 2022 (مارس 1400 و آوریل 1401) قبل از انتشار آیفون 2022 SEبه دقت جزئیات پیرامون آن را فاش کرد.