همه چیز درباره دستگاه تصفیه آب، راهنمای کامل پاکاب گستر

همه چیز درباره دستگاه تصفیه آب، راهنمای کامل پاکاب گستر


بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در سال 1402

با توجه به اطلاعات ارائه شده در بالا، دانستن ویژگی های دستگاه های تصفیه آب به شما کمک می کند بهترین دستگاه تصفیه آب برای منزل برای نیازهای خانه خود انتخاب کنید. در زیر با محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب در سال 1402 آشنا می شویم:

  • دستگاه تصفیه آب لایف واتر ساخت شرکت پاکاب گستر از بهترین قطعات تایوانی استفاده می کند. مدل Noble این برند یکی از بهترین های موجود در بازار ایران می باشد.
  • دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل H700 یکی از پرطرفدارترین هاست که با 7 درجه فیلتراسیون و تاییدیه های لازم بسیار عالی عمل می کند.

برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی و لوازم جانبی آن می توانید به سایت شرکت تصفیه آب پاکاب گستر مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفته شود این است قیمت دستگاه تصفیه آب و- هزینه دستگاه های تصفیه آب متاثر از عواملی مانند تعداد مراحل فیلتراسیون، برند دستگاه، کیفیت فیلترها و مواد به کار رفته در دستگاه می باشد.

در انتخاب دستگاه تصفیه آب باید دقت کرد. متأسفانه امروزه مردم دستگاه های تقلبی و ساخت داخل را به عنوان دستگاه های اصلی و خارجی به مشتریان می فروشند. این دستگاه های نامرغوب جدا از اینکه یک کلاهبرداری قیمت هستند، می توانند برای سلامتی نیز خطرآفرین باشند.

پس هنگام خرید دستگاه تصفیه آب حتما از برندها و فروشگاه های معتبر و مطمئن خرید کنید.

فیلترهای مختلف برای تصفیه آب برای خانه

در دنیای امروز، دسترسی به آب سالم بدون هیچ گونه آلودگی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. دستگاه های تصفیه آب با تکنولوژی اسمز معکوس با استفاده از فیلترهای مختلف، آب سالم و تمیزی را که در منازل استفاده می شود تضمین می کند.

1. فیلتر پلی پروپیلن نقش حیاتی در این دستگاه ها دارد. با قابلیت حذف ذرات بزرگتر از 5 میکرون مانند سیلت، رسوبات معدنی و سایر ذرات موجود در آب، پایه محکمی برای تصفیه آب ایجاد می کند. به طور کلی توصیه می شود که این فیلتر هر 6 ماه یکبار تعویض شود، اما بسته به کیفیت آب ورودی در مناطق مختلف این مقدار متفاوت است.

2. فیلتر کربن نرم رنگ، بو و کلر را از آب حذف می کند که گام مهمی در بهبود طعم و حس آب آشامیدنی است. نقش این فیلتر فراتر از فیلتر کردن، جذب و تجزیه ترکیبات آلی است که معمولاً هر 6 ماه یکبار نیاز به تعویض دارند.

3. فیلتر کربن بلوک، پیشرفته تر از نوع پودری، قادر است ذرات ضایعات را به طور موثرتری حذف کند و از غشای اسمز معکوس پشتیبانی کند. این مرحله کلیدی طعم و شفافیت آب را بهبود می بخشد و باید تقریبا هر 6 ماه یکبار تعویض شود.

4. فیلتر ممبران که اساس تصفیه کننده است نقش عمده ای در حذف ذرات و ناخالصی ها از آب دارد و عمر مفیدی در حدود 18 تا 24 ماه دارد که طبیعتا بسته به وضعیت آب منطقه متفاوت خواهد بود. .

5. فیلتر پست کربن آخرین مرحله فیلتراسیون قبل از مصرف است که به بهبود نهایی کیفیت آب می پردازد. این فیلتر نیز باید به طور معمول هر 12 ماه تعویض شود.

6. فیلتر معدنی با افزودن مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم و منیزیم به آب تصفیه شده، علاوه بر بهبود کیفیت آب، به حفظ سلامت استفاده کنندگان کمک می کند و زمان تعویض آن همانند پس کربن است. فیلتر کنید.

7. نقش فیلتر محافظ ممبران محافظت و تمیز نگه داشتن خود ممبران برای حفظ عملکرد بهینه دستگاه است. این فیلتر که از پلی پروپیلن 1 میکرونی ساخته شده است، قبل از رسیدن به مرحله غشایی، تصفیه آب پیشرفته را انجام می دهد.

8. فیلتر قلیایی که به صورت اختیاری در برخی از دستگاه ها استفاده می شود برای افزایش PH آب برای افزایش خاصیت قلیایی آب پس از تصفیه می باشد و این خواص توسط مواد معدنی موجود در این فیلتر تامین می شود.

توجه به میزان آلودگی آب ورودی و رعایت دستورالعمل تعویض فیلترها تضمین کننده داشتن آب سالم و تمیز می باشد.

مرکز فروش دستگاه های تصفیه آب