نمایشگاه CES 2024؛ باسئوس با محصولات الکترونیکی جدید از راه می‌رسد

نمایشگاه CES 2024؛ باسئوس با محصولات الکترونیکی جدید از راه می‌رسد


Basseus، یکی از پیشروترین بازیگران الکترونیک در جهان، در حال آماده شدن برای به نمایش گذاشتن مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس است.

یکی از محصولات جدید Basseus که در نمایشگاه آتی دیده می‌شود، هدفون Open-Ear True Wireless است که دارای طراحی پشت باز، سیستم تقویت باس عمیق برای تجربه صدای فراگیر، تأخیر کم برای همگام‌سازی بی‌نقص و شارژ سریع است. تکنولوژی برای اطمینان از حداکثر زمان استفاده از مزایا. قیمت هدفون باسئوس جدید هنوز معرفی نشده است.

Spacemate Baseus USB-C Docking Station با 11 پورت مختلف یکی دیگر از دستگاه های قابل توجه در این لیست است که سرعت انتقال بالا، 100 وات توان و مهمتر از همه، قابلیت اتصال همزمان به چندین صفحه نمایش را ارائه می دهد.

بیسئوس همچنین قصد دارد یک پاوربانک بسیار باریک به نام Baseus Blade2 برای شارژ لپ‌تاپ‌ها معرفی کند و ادعا می‌کند که در عین سبک و باریک بودن، عملکرد چشمگیری را ارائه می‌دهد. پاور بانک بیسئوس راه انداختن یک ماشین همچنین زمانی که باتری به حالت خواب می رود از آن استفاده می شود.

شارژر سریع رومیزی Baseus GaN5 Pro 240W یکی دیگر از محصولات معرفی شده برای شارژ سریع و مطمئن برای چندین دستگاه است. فن آوری خنک کننده پیشرفته و مدیریت برنامه آن کارایی و راحتی کاربر را تضمین می کند.

مقالات مرتبط

ممکن است در گذشته محصولات مشابهی مانند پاوربانک و شارژر از برند Basseus داشته باشیم. اما این شرکت در نمایشگاه CES 2024 از فرصت استفاده کرد و اولین سری دوربین های امنیتی خود را معرفی کرد. این دوربین جدید شامل فضای ذخیره‌سازی محلی قابل ارتقا، پنل خورشیدی، وضوح تصویر 3K و یک برنامه کاربرپسند برای کنترل و مدیریت بهتر است.

نمایش محصولات Baseus در CES 2024 نشان دهنده تعهد این شرکت به مهندسی هوشمند و خلاقیت در حال رشد است. هدف Baseus جذب جوانان علاقه مند به فناوری و بهبود کیفیت زندگی روزمره آنها با وسایل الکترونیکی نوآورانه است.