شیائومی شفاف‌سازی کرد: خبری از خودرو ارزان‌قیمت ردمی نخواهد بود

شیائومی شفاف‌سازی کرد: خبری از خودرو ارزان‌قیمت ردمی نخواهد بود


شیائومی سرانجام با معرفی اولین خودروی الکتریکی خود به نام SU7 وارد این بازار شد. اگرچه این اولین تلاش این برند چینی در صنعت خودرو است، اما برخی از ویژگی های هوشمند بسیار جذاب مانند پارکینگ خودکار را ارائه می دهد.

وقتی صحبت از شیائومی می شود، مردم به محصولات باکیفیت با قیمت مناسب فکر می کنند و به همین دلیل پس از عرضه SU7، گمانه زنی هایی در مورد امکان معرفی یک خودروی هوشمند مقرون به صرفه با برند Redmi مطرح شد. این شایعات شیائومی را به واکنش واداشت.

صفحه رسمی شیائومی ویبو او اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه یک خودروی برقی با برند Redmi مقرون به صرفه وجود ندارد. تمامی مدل ها در حال ارسال هستند گوشی شیائومی برخی از آنها قیمت بالایی دارند، اما خریداران می توانند محصولات غول فناوری چینی را با نام تجاری Redmi با قیمت کمتری سفارش دهند. البته ظاهرا این روند برای خودروهای شیائومی تکرار نخواهد شد.

شیائومی اعلام کرد که در حال حاضر بر تولید و فروش اولین خودروی خود، SU7 تمرکز کرده است. لی جون مدیرعامل این شرکت همچنین به سوالات کاربران پاسخ داد. مثلا می گوید قیمت خودرو SU7 آن را در رده خود بی نظیر کرد.

شیائومی همچنین شایعات مربوط به قیمت SU7 را رد کرد و اشاره کرد که قیمت نهایی این محصول هنوز مشخص نشده است.