سورپرایز سامسونگ برای مراسم آنپکد لو رفت: حلقه هوشمند گلکسی رینگ

سورپرایز سامسونگ برای مراسم آنپکد لو رفت: حلقه هوشمند گلکسی رینگ


سامسونگ رویداد UNPACKED 2024 را در 17 ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. طبق معمول هر سال، این غول کره ای پرچمداران سری S خود را در رویداد زمستان Unpacked در معرض دید عموم قرار می دهد.

در چند ماه گذشته اخبار و شایعات پیرامون حلقه گلکسی، حلقه هوشمند سامسونگ منتشر شده است. به گفته Sammobileسامسونگ احتمالاً در 27th از حلقه گلکسی به عنوان یک رویداد غافلگیرکننده رونمایی خواهد کرد.

طبق شایعات قبلی، حلقه هوشمند سامسونگ هنوز کاملاً آماده نیست و انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی رینگ را در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه کند.

اخباری در مورد هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ منتشر شده است. سامسونگ در رویداد Unpacked سال گذشته در مورد این هدست صحبت کرد و احتمالاً رقیب اپل در رویداد Unpacked بود. ویژن پرو و متا ماموریت 3 فاش می کنم

اطلاعات از مشخصات و قیمت هدست واقعیت مجازی سامسونگ در دسترس نیست. سال گذشته، سامسونگ همکاری با کوالکام و گوگل برای ساخت این محصول را تایید کرد.

مقالات مرتبط

سامسونگ در مراسم آتی به جز گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا گوشی دیگری ارائه نمی دهد.

طبق اطلاعات فاش شده احتمالا قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra کمی بیشتر از قیمت گوشی سلام گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و Galaxy S23 Ultra بودن