سفرهای درمانی رایگان برای کودکان مناطق کمتر برخوردار با اسنپ

سفرهای درمانی رایگان برای کودکان مناطق کمتر برخوردار با اسنپ


روابط عمومی اسنپ اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح تسهیل سفر به تهران برای کودکان ساکن در مناطق کم برخوردار است که به همراه خانواده خود برای درمان به تهران آمده اند. با اجرای این طرح کودکان تحت پوشش موسسه خیریه پزشکی نوین می توانند به بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز تصویربرداری، اقامتگاه ها و … مراجعه کنند. با سواری های رایگان اسنپی و گذراندن سفر درمانی خود را برای آنها آسان تر می کند.”

با کودکان درمان شده عکس بگیرید

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این شرکت از بدو تاسیس تاکنون پروژه های مختلف مسئولیت اجتماعی را اجرا کرده است. رویکرد مسئولیت اجتماعی این ابر اپلیکیشن در انتخاب و ارائه طرح ها به دو صورت متناسب و مرتبط با ماهیت کسب و کار و همچنین متناسب و متناسب با نیاز جامعه تدوین شده است.

این فرم با توجه به ماهیت تجارت و نیازهای جامعه ایجاد شد. آخرین طرح مسئولیت اجتماعی اسنپ مطابق با ماهیت این تجارت است. جامعه هدف این طرح کودکانی هستند که از محل زندگی خود برای درمان به تهران سفر می کنند. این کودکان و خانواده‌هایشان عمدتاً از مناطق کم برخوردار هستند و اغلب به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص در محل زندگی خود دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک در تسهیل سفر شفای آنهاست.

از دیگر طرح های همسو با ماهیت کسب و کار اسنپ می توان به طرح معافیت رانندگان دارای معلولیت از پورسانت، معافیت رانندگان مبتلا به ام اس از پورسانت، ایجاد بستر خیرخواهانه کاربران در اپلیکیشن فوق العاده اسنپ و تخفیف های ویژه اشاره کرد. برای کاربران سفر

معرفی موسسه خیریه پزشکی جدید

اسنپ ​​روابط عمومی افزود: این شرکت همواره خیریه های انجام دهنده پروژه های مسئولیت اجتماعی را از موسسات خیریه معتبر و شفاف از نظر مالی با دقت فراوان انتخاب می کند. پس از اتمام پروژه ها، گزارش هزینه از آنها اخذ می شود و این گزارش به صورت شفاف از طریق کانال های ارتباطی اسنپ با مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود. خیریه پزشکی نوین یکی از این مراکز است که فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد.

ماموریت این موسسه خیریه تامین هزینه ها و منابع مورد نیاز برای درمان کودکان زیر 18 سال و زنان سرپرست خانوار ساکن در مناطق کمتر برخوردار است. در راستای این هدف، بستر مناسبی را برای همکاری مددکاران پزشکی، پرستاری و اجتماعی برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایی تخصصی رایگان فراهم کرده است. این موسسه خیریه کودکان بی بضاعتی را که باید برای دریافت خدمات پزشکی از ابتدای سفر تا بهبودی کامل به تهران سفر کنند، همراهی و حمایت می کند.