جارو شارژی Jet 60 سامسونگ با فیلتر پنج لایه از راه رسید

جارو شارژی Jet 60 سامسونگ با فیلتر پنج لایه از راه رسید


جاروکشی و نظافت منزل با جاروبرقی های بزرگ و حجیم یا جاروبرقی هایی که علاوه بر سختی استفاده، نتیجه مطلوبی هم ندارند، به طور کلی نظافت منزل را به یک فعالیت نامطلوب تبدیل می کنند. در این میان جاروهای شارژی راه حلی مدرن و تازه برای رفع مشکلاتی مانند وزن و عدم راندمان بهینه و مصرف بالای انرژی در مدل های سنتی می باشد.

جارو شارژی جت 60 یکی از محصولات جدید سامسونگ است که سعی دارد با ویژگی هایی مانند سیستم تصفیه پنج لایه، طراحی انعطاف پذیر و قابل حمل و ظرفیت ذخیره سازی زیاد، تجربه ای متفاوت از جاروبرقی و نظافت منزل را ارائه دهد.

طراحی سبک و چند منظوره

جارو شارژی جت 60 وزن سبک تری نسبت به مدل های مشابه دارد. وزن 2.7 کیلوگرمی و بدنه سبک با سر قابل چرخش 180 درجه، کنترل جارو را آسان کرده و به راحتی می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. این جارو دارای نازل های مجزا نیز می باشد که می توانید به راحتی پله ها و زیر مبل ها یا بالای کابینت های بلند را جارو کنید.

سیستم فیلتر 5 لایه

محیط زندگی هر فردی می تواند به مو، شوره، حشرات کوچک، گرده گل و سایر آلرژن های غیر زنده آلوده شود. جارو شارژی سامسونگ جت 60 برای سلامتی و راحتی شما از سیستم فیلتراسیون چند مرحله ای با فیلتر قابل شستشو استفاده می کند. این سیستم علاوه بر جمع آوری توده های بزرگ گرد و غبار، می تواند تا 99.99 درصد ذرات ریز گرد و غبار را نیز جذب و فیلتر کند. این روش کثیفی های بیشتری را در جارو جمع می کند و هوای تمیز تری را در خانه تنفس می کنید.

محفظه با ظرفیت بالا

ظرف 0.8 لیتری این جارو با ظرفیت بزرگ می تواند گرد و غبار، خاک و زباله بیشتری را جمع کند. بنابراین لازم نیست بارها آن را خالی کنید و هر بار فضای بیشتری تمیز می شود. به علاوه، بدنه جت 60 به طور کامل قابل شستشو است و تمیز کردن را سریع و آسان می کند.

باتری قابل شارژ

باتری به کار رفته در این سوییپر قابل جدا شدن و شارژ شدن است و می تواند تا 40 دقیقه به طور مداوم کار کند. فقط آن را به راحتی بیرون بیاورید و با یک باتری یدکی جایگزین کنید. بنابراین می توانید به مدت 80 دقیقه به تمیز کردن و جارو کردن ادامه دهید.

علاوه بر این شارژر منعطف این محصول در مکان های مختلف مانند روی دیوار و داخل کمد و هر فضای صاف دیگری به خوبی نصب می شود تا بتوانید با توجه به سلیقه و سبک زندگی شخصی خود از آن استفاده کنید. علاوه بر این، بدون نصب آن در مکانی خاص، می توانید به طور مستقل از شارژر استفاده کرده و آن را در همه جا با خود حمل کنید.