برای ۲۰۲۴ آماده شوید؛ سالی که اپل از آیفون فاصله می‌گیرد

برای ۲۰۲۴ آماده شوید؛ سالی که اپل از آیفون فاصله می‌گیرد


آژانس خبری بلومبرگ طبق این دادخواست، اپل در گزارشی اختصاصی برنامه های خود برای سال 2024 را فاش کرد مارک آلمانیطبق گزارش بلومبرگ، اپل سال پرمشغله ای را سپری می کند و به دنبال تصمیم گیری های غیرمنتظره است.

گوشی آیفون بیش از 15 سال است که مرکز استراتژی محصولات اپل بوده است، اما اپل می خواهد در سال 2024 روی دیگر محصولات خود تمرکز کند و آیفون را به حاشیه براند.

اپل به آپدیت سالانه آیفون عادت کرده و قطعا در سال 2024 شاهد معرفی مدل های جدید خواهیم بود زیرا آیفون مهم ترین محصول اپل است و بیش از نیمی از کل درآمد این شرکت را به خود اختصاص داده است. با این حال، در سال 2024 شاهد تغییرات قابل توجهی در آیفون نخواهیم بود.

اپل یک طراحی کلی می خواهد آیفون 15 که در آیفون 16 اندازه صفحه نمایش گوشی ها را نیز حفظ کنید آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس دکمه Action برای اولین بار به مدل‌های معمولی آیفون می‌آید و انتظار می‌رود مدل‌های Pro و Pro Max دکمه ضبط ویدیوی دیگری داشته باشند (که احتمالاً در نهایت دکمه ضبط نامیده می‌شود).

مارک گارمن می گوید که کسب و کار پوشیدنی اپل در سال 2024 خواهد درخشید. بیشترین صحبت در مورد کسب و کار AirPods و اپل واچ حاوی ویژن پرو، اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل خواهد بود. هدست های واقعیت ترکیبی از یک سو بازار کاملا جدیدی برای اپل هستند و از سوی دیگر اپل می خواهد بزرگترین به روز رسانی تاریخ AirPods و Apple Watch را در سال آینده به نمایش بگذارد.

مقالات مرتبط

فروش محصولات اپل در سال گذشته کمتر از حد انتظار بوده است (اگرچه این شرکت هنوز ده ها میلیارد دلار سود دارد). غول صنعت فناوری آمریکا می خواهد با معرفی مدل های جدید گجت های پوشیدنی رکورد درآمد را در سال 2024 بشکند.

نسل چهارم ایرپادهای اپل با درگاه USB-C و محفظه جدید طراحی شده سال آینده وارد بازار خواهند شد و به سیستم حذف نویز مجهز خواهند شد. فرض بر این است که این هدفون می تواند به سمعک تبدیل شود. اپل مدل جدیدی هم دارد AirPods Max تحویل داده خواهد شد

با ایرپاد و اپل واچ به روز شده، انتظار می رود که ویژن پرو در مرکز توجه قرار گیرد. این گجت پوشیدنی 3500 دلاری در اوایل سال 2024 در ایالات متحده عرضه خواهد شد.