این خانه متحرک ال جی است!

این خانه متحرک ال جی است!


ال جی اولین کمپ خود به نام Bon Voyage را در سپتامبر سال جاری در رویداد Wanderlust در سئول رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد یک مدل به روز شده از تریلر کمپینگ خود را در CES 2024 به نمایش بگذارد.

ال جی در سال 2023 با دو پروژه خانه سیار وارد بخش معماری داخلی شد. پس از Bon Voyage، پروژه کلبه هوشمند ال جی، یک خانه پیش ساخته کوچک با مصرف انرژی بسیار کم، در IFA برلین ارائه شد.

کلبه هوشمند با ترکیبی از مواد طبیعی، سیستم های HVAC، سلول های خورشیدی و آلیاژهای فولادی کم کربن ساخته شده است.

در بیانیه مطبوعاتی ال جی گفته می شود کمپر Bon Voyage مکانی برای زندگی است و می تواند آسایش خانه را به طبیعت بیاورد و برای این کار خانه موبایل ال جی به راحتی می تواند یک ماشین وصل شوید و در محل مورد نظر بررسی کنید.

Camper Bon Voyage 2 متر عرض، 4 متر طول و 2.2 متر ارتفاع دارد. فضای داخلی این کمپر دارای آشپزخانه کاملا مجهز، مبلمان، تخت، اجاق گاز برقی، دستگاه تصفیه آب و یخچال مجهز است.

ال جی در طراحی خانه های کوچکی که خارج از شبکه هستند از پنل های خورشیدی بسیار کم مصرف استفاده می کند. بنابراین می توان این ویژگی ها را به طراحی Bon Voyage 2 نیز اضافه کرد.

در CES 2024 که از 19 دسامبر آغاز می شود، محصولات دیگر از جمله را ببینید ماشین لباسشویی ال جی مجهز به هوش مصنوعی و دستیار صوتی و مانیتور ال جی 27 اینچی با نرخ تجدید چشمگیر 480 هرتز و اسپیکر ال جی ما داک باکس نامیده می شویم.