اپل چگونه ویژن پرو را در فروشگاه‌ها به‌نمایش می‌گذارد؟

اپل چگونه ویژن پرو را در فروشگاه‌ها به‌نمایش می‌گذارد؟


اپل بخش های ویژه ای را برای تمام محصولات خود آماده می کند. بنابراین می‌توانیم انتظار همین رفتار را برای ویژن پرو داشته باشیم. نمایندگی های اصلی اپل مناطقی خواهند داشت که مشتریان می توانند هدفون را امتحان کنند. اما فروشگاه های غیر توزیع کننده فقط یک یا دو هدفون دارند و مشخص نیست که آیا نمونه هایی را ارائه می دهند یا خیر.

اپل قصد دارد کارکنان فروش را در ماه ژانویه به کوپرتینو بیاورد تا به آنها آموزش دهد که چگونه فروشگاه های خود را برای Vision Pro و نحوه فروش دستگاه به مشتریان آموزش دهند. ویژن پرو پیچیده ترین دستگاه اپل تا به امروز است که برای عملکرد صحیح به بندهایی نیاز دارد که برای سر هر کاربر مناسب باشد و برخی از مشتریان به لنزهای سفارشی نیاز دارند.

ممکن است مشتریان برای خرید هدست ویژن پرو نیاز به مراجعه به فروشگاه اپل داشته باشند. مطابق با مارک آلمانی، توزیع کننده معروف محصولات اپل، سازنده آیفون به صورت آنلاین سفارش می پذیرد; اما به نظر می رسد که مشتریان به فروشگاه ها هدایت می شوند تا یکی از کارمندان اپل بتواند یک لنز سفارشی مناسب و هدبند ضد نور تهیه کند.

اپل قصد دارد ابتدا هدست ویژن پرو را به مشتریان آمریکایی خود بفروشد و سپس در اواخر سال 2024 عرضه آن را به سایر کشورها نیز گسترش دهد. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل 3500 دلار و رقبای مشابه تعیین شده است متا کوئست پرو در بازار موجود است. انتظار می رود کمتر از 400000 دستگاه ویژن پرو در سال آینده به فروش برسد.