اپل نرم‌افزار استریم Apple TV را بازطراحی کرد

اپل نرم‌افزار استریم Apple TV را بازطراحی کرد


روز دوشنبه، اپل نسخه به روز شده Apple TV را به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری جدید خود منتشر کرد. به روز رسانی tvOS 17.2 شامل یک نوار کناری جدید است که برای نمایش بهتر پیشنهادات غیر Apple TV Plus طراحی شده است و به کاربران امکان می دهد به راحتی به سایر محتوای اپل از جمله MLS Season Pass دسترسی داشته باشند.

tvOS 17.2 یک میانبر سریع برای دسترسی به برنامه های Disney Plus، Max، Prime Video یا Apple Store ارائه می دهد. قبل از این به‌روزرسانی، برنامه‌های ورزشی و سایر منابع استریم اپل به راحتی در جریان محتوای تی‌وی پلاس گم می‌شدند و اکنون رابط کاربری جدید باعث می‌شود که محتوای مذکور برای کاربران بیشتر دیده شود.

به گفته اپلتغییر دیگری در tvOS 17.2 مربوط به برنامه های iTunes است. اکنون، زمانی که کاربران می خواهند فیلم یا برنامه تلویزیونی بخرند، به ویترین فروشگاه اپل تی وی هدایت می شوند. تبلت اپل و گوشی آیفون، کاربران را به برنامه Apple TV در iOS هدایت می کند. اگر می خواهید از iTunes TV Shows یا iTunes Movies در Apple TV 4K یا Apple TV HD استفاده کنید، به فروشگاه برنامه Apple TV نیز هدایت خواهید شد.