اولین نمونه‌عکس‌ گلکسی S24 اولترا منتشر شد؛ قدرت‌نمایی پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ

اولین نمونه‌عکس‌ گلکسی S24 اولترا منتشر شد؛ قدرت‌نمایی پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ


در رویداد Unpacked دیشب، سامسونگ سرانجام نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود، این سری را معرفی کرد گلکسی اس 24 پرچمدار این محصولات را فاش کرد گلکسی اس 24 اولترا که از نسخه سفارشی سازی شده تراشه نسل 3 اسنپدراگون 8 استفاده می کند و از عملکردهای مختلف هوش مصنوعی به ویژه در عکاسی و ویرایش تصویر پشتیبانی می کند. به همین دلیل به راحتی می تواند در لیست قرار گیرد بهترین گوشی به بازار تبدیل شود

اولین سری از تصاویر ثبت شده با سیستم دوربین چهارگانه گلکسی اس 24 اولترا اکنون در دسترس است که نشان دهنده قدرت عکاسی دستگاه در عمل است. البته این عکس ها برای بررسی تخصصی ثبت نشده اند و برای اظهار نظر در مورد کیفیت دوربین پرچمدار جدید سامسونگ باید منتظر بررسی دقیق آن در زومیت استودیو باشیم.

سامسونگ به جای زوم اپتیکال 10 برابری که در گلکسی اس 23 اولترا ارائه می کند، از زوم اپتیکال 3 و 5 برابری در گلکسی اس 24 اولترا استفاده می کند. دوربین تله فوتو جدید این دستگاه از سنسور بسیار بزرگتر 1.2.6 اینچی نسبت به نسل قبل استفاده می کند و می توانید با زوم 5 برابری تصاویر باکیفیتی بگیرید.

دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی گلکسی اس 24 اولترا از لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز پشتیبانی می کند و اندازه پیکسل های آن 1.6 برابر بزرگتر از دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی نسل قبلی است. عملکردهای این دوربین هوش مصنوعی همچنین از اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می کند و از موتور ProVision برای حذف نویز بهتر تصویر استفاده می کند.

در زیر می توانید تصاویر گرفته شده با دوربین گلکسی اس 24 اولترا را با زوم 0.6 تا 100 برابر مشاهده کنید.