اندروید ۱۴ برای گوشی Galaxy A13 4G منتشر شد

اندروید ۱۴ برای گوشی Galaxy A13 4G منتشر شد


اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6 حدود سه هفته پیش برای گلکسی A13 5G منتشر شد و اکنون این به روز رسانی برای دارندگان در دسترس است گلکسی A13 4G قرار است عرضه به روز رسانی مذکور در کره جنوبی آغاز شده و در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

گلکسی A13 تنها دو به روز رسانی اصلی اندروید و از این رو اندروید 14، آخرین به روز رسانی را دریافت می کند گوشی سامسونگ خواهد بود. با این حال، ممکن است شاهد عرضه One UI 6.1 در ماه های آینده برای این دستگاه باشید.

طبق اعلام Sammobile، به روز رسانی One UI 6 با شماره ساخت A135NKSU5DWL5 برای Galaxy A13 4G منتشر شد. برای بررسی آپدیت جدید روی گوشی خود، به Settings > Software Update بروید.

ما اکنون در زومیت هستیم مروری بر UI 6 ما این کار را به طور کامل انجام داده ایم، اما برخی از ویژگی های این رابط کاربری ممکن است برای Galaxy A13 در دسترس نباشد. قیمت گوشی مرجع 107 دلار در زمان عرضه برای رقابت با محصولات رقیب، از جمله مدل های اقتصادی بود گوشی شیائومی برای رقابت در صورت تمایل می توانید به مقاله مراجعه کنید بهترین گوشی مقرون به صرفه برای دیدار با رقبای گلکسی A13 در اطراف خرید کنید.