ال‌جی به‌زودی آنتن شفاف برای خودروها رونمایی می‌کند

ال‌جی به‌زودی آنتن شفاف برای خودروها رونمایی می‌کند


LG Electronics آنتن شفاف خود را برای خودروها در نمایشگاه CES 2024 معرفی می کند. این محصول مستقیماً روی شیشه خودرو نصب می شود و با همکاری شرکت شیشه سازی معروف فرانسوی Saint-Gobain Sekurit طراحی شده است.

گفته می شود آنتن شفاف ال جی یک فناوری ارتباطی انقلابی خواهد بود که می تواند تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل ایجاد کند و از سوی دیگر جایگاه غول فناوری کره جنوبی را در این زمینه بهبود بخشد.

صنعت خودرو به زودی با معرفی مدل هایی که از سیستم های خودران استفاده می کنند، به روش های ارتباطی جدید و پیشرفته ای نیاز خواهد داشت. به گفته ال جی، آنتن شفاف این شرکت به گونه ای طراحی شده است که با انواع شیشه ها و خودروها سازگار است و می توان آن را روی شیشه یا زیر آن قرار داد. این محصول همچنین می تواند ابزاری کاربردی برای مدیریت بهتر افزایش ترافیک شبکه باشد و از 5G، Wi-Fi و GNSS (سیستم ناوبری جهانی ماهواره ای) پشتیبانی می کند.

طبق ادعای ال جیاز آنتن شفاف این شرکت می توان در جلوپنجره خودرو یا سقف شیشه ای استفاده کرد. این بدان معناست که خودروسازان مجبور نیستند هنگام ساخت مدل‌های جدید محصولات خود تغییرات خاصی در طراحی ایجاد کنند. زیرا آنتن شرکت کره ای نیاز به جای خاصی برای نصب ندارد. ظاهراً این آنتن بیش از 80 نوآوری جدید از جمله طراحی شفاف و قابلیت های ارتباطی پیشرفته را ارائه می دهد.