اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قدرت‌نمایی کرد؛ اجرای پایدار بازی Genshin Impact به مدت ۴۵ دقیقه

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قدرت‌نمایی کرد؛ اجرای پایدار بازی Genshin Impact به مدت ۴۵ دقیقه


توانایی مدل آزمایشی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 برای اجرای بازی سنگین Genshin Impact بررسی شد. پرچمدار جدید کوالکام به عنوان پردازنده ای که هنوز وارد مرحله تولید انبوه نشده است، عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد.

نسل چهارم اسنپدراگون 8 اولین پردازنده موبایل کوالکام است که از هسته های Oryon استفاده می کند. به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد هسته‌های مشابه سری A اپل را در خود جای دهد گوشی آیفون در گوشی های اندرویدی البته ما هنوز نمی دانیم هزینه CPU اینکه چقدر روی مورد بحث است قیمت گوشی اثر خواهد داشت.

می توان انتظار داشت که تراشه جدید کوالکام نقطه عطفی در پردازنده های این شرکت باشد و از نظر عملکرد به بهترین تراشه ای تبدیل شود که این شرکت تاکنون تولید و عرضه کرده است.

عملکرد هسته اسنپدراگون 8 نسل 4 از طریق یک نمونه مهندسی در انجمن اینترنتی DC Inside نشان داده شده است و جزئیات بیشتری دارد. توسط یک کاربر در X به اشتراک گذاشته شده است.

در آزمایش اولیه ما، Genshin Impact به مدت 45 دقیقه با وضوح 1080p بدون نشان دادن هیچ مشکل پایداری یا عملکرد اجرا شد. ظاهراً بازی در آن مدت با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شد.

نسل چهارم اسنپدراگون 8 در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و با ترفندهای اضافی این امکان وجود دارد که بازی را با سرعت 60 فریم در ثانیه و با وضوح بالاتر از 1080p اجرا کند.

قبلاً دیده‌ایم که پردازنده گرافیکی Adreno 830 در اسنپدراگون 8 نسل 4، بر اساس نتایج آزمایش 3DMark Wild Life Extreme، 10 درصد سریع‌تر از تراشه M2 استفاده شده در آن است. مک بوک آثار.

جای تعجب است که یک تراشه طراحی شده برای یک تلفن می تواند از پردازنده لپ تاپ برتری داشته باشد. اما باید به مصرف انرژی نیز توجه کرد، زیرا این پارامتر در آزمایش بررسی نشد.

به طور کلی، نسل چهارم اسنپدراگون 8 نویدهای زیادی دارد و ما باید منتظر عرضه واقعی آن باشیم تا ببینیم چگونه در برابر رقبای خود قرار می گیرد.