استقبال انفجاری از ویژن پرو؛ زمان تحویل هدست اپل دو ماه تأخیر خورد

استقبال انفجاری از ویژن پرو؛ زمان تحویل هدست اپل دو ماه تأخیر خورد


ظرفیت فروش اولیه هدست واقعیت مجازی اپل کمتر از یک ساعت پس از آغاز پیش فروش رسمی، تقریباً تمام شده است. در همان زمان اپل زمان تحویل را اعلام کرد ویژن پرو برای مشتریان به ماه مارس (اسفند و فروردین) موکول شده است. مشخص نیست این تاخیر به دلیل استقبال شدید از این محصول است یا محدودیت حجم تولید ویژن پرو.

Vision Pro در پیکربندی‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی موجود است. پیکربندی 256 گیگابایتی اولین مدلی بود که عرضه محدود داشت و سپس نوبت به مدل های با ظرفیت بالاتر رسید.

بر اساس فروشگاه اینترنتی اپل استور به نظر می رسد زمان ارسال Vision Pro به اواسط ماه مارس به عقب کشیده شده است. این موضوع شامل خرید حضوری هدفون اپل می شود.

از زمان نگارش این مقاله، برخی از مدل‌های Vision Pro هنوز برای پیش‌سفارش با تاریخ عرضه اوایل فوریه در دسترس هستند. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل در پیکربندی پایه 3499 دلار قیمت دارد.

مینگ چی کویک تحلیلگر اپل هفته گذشته گزارش داد که اپل 60000 تا 80000 واحد Vision Pro را برای بازار ایالات متحده هدف قرار داده است. مشخص نیست که آیا این اتفاق افتاده است یا نه، زیرا سازنده گوشی آیفون و مک بوک فروش واحد را برای هیچ یک از محصولات خود گزارش نمی کند.