از طریق این حلقه جادویی می‌توانید با گوشی خود صحبت کنید

از طریق این حلقه جادویی می‌توانید با گوشی خود صحبت کنید


برای فعال کردن دستیار صوتی، به خصوص در مکان های شلوغ، باید بلندتر از حد معمول صحبت کنید، که دلیل ایجاد یکی از خلاقانه ترین محصولات در نمایشگاه CES 2024 است. VTouch، یک شرکت کره جنوبی، یک حلقه با مجاورت ایجاد کرده است. سنسور و میکروفون که وقتی آن را به دهان می آورید فعال می شود. بنابراین هنگامی که می خواهید دستیار صوتی را فعال کنید، می توانید به سادگی دست خود را نزدیک دهان خود بگیرید و به آرامی با حلقه Whisper صحبت کنید.

Whisper Ring به عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی شخصی یک راه طبیعی تر برای تعامل با صدا است هوش مصنوعی ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از دستگاه های کمکی هوش مصنوعی، حلقه WHSP به هیچ کلمه فعال سازی پاسخ نمی دهد (مانند Siri یا Hey Siri در گوشی آیفون و اپل واچ و دیگر دستگاه های اپل) نیازی ندارد. در عوض، با کمک حسگرهای مجاورت یکپارچه و تشخیص گفتار هوش مصنوعی، متوجه می شود که کاربر چه زمانی با آن صحبت می کند.

برای استفاده از حلقه WHSP، به برنامه اختصاصی VTouch نیاز دارید که تعدادی دستیار هوش مصنوعی از جمله دستیار هنری و روانشناس دیجیتال را برای کمک به کاربر ارائه می دهد. شما می توانید از طریق زنگ و برنامه با خانه هوشمند خود تعامل داشته باشید و تمام پارامترهای معمول را با تن صدای معمولی خود اعمال کنید.

اطلاعات بیشتر از CES 2024:

حلقه با یک بار شارژ حدود یک روز و نیم دوام می آورد. قاب شارژ قابل حمل نیز عمر گجت پوشیدنی را تا 9 روز افزایش می دهد. این شرکت کره ای قصد دارد WHSP را از طریق Kickstarter در آینده نزدیک عرضه کند، اما هنوز خبری از قیمت و تاریخ عرضه این حلقه وجود ندارد.

VTouch برای چهارمین سال متوالی برنده 10 جایزه نوآوری CES شد و رکورد بیشترین جوایز را در بین استارت آپ های کره ای به نام خود ثبت کرد.