اخذ ویزای فوری؛ خدمت جدید فلای تودی

اخذ ویزای فوری؛ خدمت جدید فلای تودی


آمادگی برای سفر به خارج از کشور مقدمات خاص خود را دارد و به تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل محدود نمی شود. از آنجایی که هر کشور باید بر ورود و خروج مسافران نظارت داشته باشد، تهیه اسنادی مانند ویزا بخش مهمی از مقدمات قبل از سفر است. این روند باید مدتی قبل از سفر شروع شود و اصولی وجود دارد که می توانید با رعایت آنها احتمال رد شدن را به صفر برسانید. در این مقاله نگاهی به خدمات بیاندازید امروز با ویزا پرواز کنید خواهد داشت.

آشنایی با مراحل ویزا

اگر می خواهید به یک کشور خارجی سفر کنید، به دو مدرک اصلی نیاز دارید. اولین مورد پاسپورت و مورد بعدی ویزا است. پاسپورت شما مدرک شناسایی شماست که هویت شما را مشخص می کند. به عبارت دیگر می توان آن را چیزی شبیه به شناسنامه بین المللی در نظر گرفت.

دولت با داشتن پاسپورت از سایر کشورها می خواهد که یک فرد را به رسمیت بشناسند. از طرفی ویزا یا ویزا یکی دیگر از مدارک ضروری است که برای هر کشوری که قصد سفر به آن را دارید به طور جداگانه صادر می شود. ویزا اساساً مجوز شما برای ورود به قلمرو یک کشور است. زمانی که سفارت این کشور ویزای شما را تایید کرد، می توانید وارد آن کشور شوید و برای مدت معینی در آنجا بمانید. مدت اقامت بسته به نوع ویزا تعیین می شود.

برای دریافت ویزا باید به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری در سفارت یا کنسولگری مربوطه وقت بگیرید. سپس فرم های موجود در سایت سفارت را با اطلاعات کاملا صحیح پر کنید. مرحله بعدی ترجمه مدارک و تحویل آنها به سفارت است.

مدارک بسته به نوع ویزای مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. پس از ارسال مدارک، هزینه ویزا را پرداخت می کنید و منتظر اعلام نتیجه هستید. برخی از کشورها فرآیند ویزا را به صورت آنلاین دنبال می کنند، اگرچه تعداد این کشورها محدود است. همچنین می توانید مراحل اخذ ویزا را از طریق مجموعه های توریستی دنبال کنید. به عنوان مثال، فرآیند دریافت ویزای Fly Today بسیار آسان و سریع است.

چقدر طول می کشد تا ویزا بگیریم؟

روند ویزا تا حد زیادی به کشوری که انتخاب کرده اید بستگی دارد. برخی از کشورها مانند آمریکا به هیچ وجه برای ایرانیان ویزا نمی دهند و برخی دیگر بدون نیاز به ویزا مسافران ایرانی را می پذیرند. همچنین ممکن است برخی کشورها هنگام تایید ویزا روند را طولانی تر کنند و نسبت به ایرانیان سخت گیری کنند. به طور کلی ویزا معمولا بین 5 تا 7 روز کاری پس از ارائه مدارک صادر می شود.

تفاوت بین ویزای اضطراری و ویزای معمولی

زمانی که می خواهید برای ویزا اقدام کنید، با اصطلاحاتی مانند «ویزای اضطراری» یا «ویزای اضطراری» و مواردی از این دست مواجه می شوید. تفاوت ویزای اضطراری با ویزای معمولی چیست؟ برخی کشورها مانند امارات برای متقاضیان ویزای اضطراری صادر می کنند. به این ترتیب با پرداخت هزینه بیشتر می توانید در زمان کمتری ویزای خود را دریافت کنید. ویزای اضطراری دبی معمولا در یک روز و بدون نیاز به مراجعه شخصی صادر می شود که از طریق خدمات Visa Fly Today قابل دریافت است.

به جز در این موارد، چیزی به نام ویزای اضطراری برای همه کشورها وجود ندارد. به عنوان مثال، شما نمی توانید برای ویزای شینگن اضطراری درخواست دهید. اما راه هایی برای تسریع روند وجود دارد. اغلب، سرعت بخشیدن به این فرآیند به ارتباط مجموعه گردشگری واسطه ای که انتخاب کرده اید بستگی دارد.