آی‌مسیج اندروید باردیگر فعال شد؛ اما با پیش‌نیازی بسیار عجیب

آی‌مسیج اندروید باردیگر فعال شد؛ اما با پیش‌نیازی بسیار عجیب


Beeper می گوید که بر محدودیت های اپل غلبه کرده است و اکنون کاربرانش می توانند از iMessage در گوشی های اندرویدی استفاده کنند. گوشی آیفون دسترسی داشتن؛ اما این بار همه چیز به سادگی قبل نیست. به گفته Beeper، برای استفاده از iMessage در اندروید، باید به یک کامپیوتر مک قابل اعتماد دسترسی داشته باشید.

در بخشی از بیانیه مطبوعاتی بیپرما می خوانیم که وقتی از طریق نرم افزار این شرکت به iMessage متصل می شوید، قرار است بوق اطلاعات شناسایی به نام «داده های نقشه برداری نام» را از رایانه مک به سرورهای اپل ارسال کند.

Beeper Tabe امروز مشغول استفاده از Mac خود بود. با این حال، اپل توانست راه حل Beeper را شناسایی و از آن جلوگیری کند. دلیل اصلی این است که هزاران کاربر Beeper به طور همزمان از داده های نقشه برداری یک نام استفاده می کنند و اپل توانایی تشخیص این موضوع را دارد.

به لطف آپدیت جدید Beeper Cloud در Mac که فردا در دسترس قرار خواهد گرفت، این نرم افزار توانایی ایجاد داده های نقشه برداری “بی نظیر” را دریافت می کند. Beeper می گوید این رویکرد اتصال به سرورهای iMessage را بسیار قابل اعتماد می کند.

به گفته Beeper، داده های نقشه برداری جدید با نرم افزار Beeper Mini نیز سازگار است. همان نرم افزاری که اختلاف بین اپل و بیپر را آغاز کرد. البته، Beeper باید به صورت دوره ای (تقریباً یک بار در هفته یا هر ماه) داده های نقشه برداری نام را بازسازی کند. بنابراین، باید به رایانه Mac دسترسی داشته باشید و هر از چند گاهی آن را روشن کنید تا داده های نقشه برداری نام به روز شود.

مقالات مرتبط

اگر از رایانه رومیزی یا یک لپ تاپ اپل استفاده کنید، همچنین می توانید داده های نقشه برداری نام خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. Beeper گفت که هر مک می تواند توسط 10 تا 20 کاربر iMessage استفاده شود. Beeper تصمیم گرفت کد سیستم مهندسی معکوس iMessage و ابزار نقشه برداری نام را باز کند.

تغییرات Beeper امیدوار کننده به نظر می رسد. اما قابلیت های نرم افزار این شرکت به شدت محدود است. در نسخه اولیه برنامه Beeper Mini، می‌توانید به راحتی این کار را بدون نیاز به مک یا وارد کردن انجام دهید. شناسه اپل دسترسی به iMessage؛ اما اپل راه حل بوق را مسدود کرد.

اپل هنوز به درخواست رسانه ها برای شفاف سازی پاسخ نداده است. اما شکی نداریم که این شرکت همچنان در تلاش است تا راه حل بوق را مسدود کند.